ساجي

ازيكم
يوم كمان جميل قضيناه امبارح سويا انا وفهمي ومستر ساجي او موصطفي العوليمي علشان هو مش بيحب حد يقوله ساجي دي
المهم بقي انا وفهمي في الاول روحنا وسط البلد ولفينا شوية كتير حلوين كدا روحنا عزمتني انا علي حسابه من جاد بعدين روحنا ماكدونالدز اخدنا اتنين ميلك شيك بالشيكولاته بعدين اتمشينا لحد قصر النيل ونزلنا ع الاوبرا وبعدين ركبنا للعتبه ومنها ركبنا للغورية
وهناك او ما وصلنا لقينا ساجي ورانا علي طول وكان لقاء طويل طويل طويل وممتع ممتع ممتع
دخلنا عرض التنورة ودي المرة السادسة ليا والثالثة لفهمي والاولي لساجي بس النهاردة مكانش العرض الممتع اوي كان كتير ايام احسن من كدا بمراحل بس كان كويس مكانش سيء يعني
خرجنا من عرض التنورة روحنا وسط البلد بس مشي بقي وكان وقت جامد الصراحة وبما ان الواد ساجي منوفي منوفي يعني خليناه يعزمنا علي ميلك شيك ف ماك تاني اصلنا ما ورناش غيره وقضيناها ف وسط البلد شوية وبعدين روحنا علي فلفلة وروحنا جبنا لب علشان مصطفي كان بيكمل دور المنيفة اللى هو فيه وكان لازم يعزمنا علي لب وعصير وكان انه جاب اللب من جنب سينما ميامي وبعدها روحنا علي كورنيش 26 يوليو وقعدنا هناك شوية كنا بنتناقش انا ومصطفي ساجي في شوية حاجات كدا يعني وبعد كدا كل واحد روح علي بيتهم بس فعلا كنت مبسوط باليوم ومبسوط انى قابلت الواد مصطفي لاني من زمان كنت عايز اشوفه ومقدرش انسي الملف الاخضر بتاع مصطفي اللى قضا معانا اليوم كله وتقريبا كان الملف دا جايبة من عند المأذون أو حاجة كدا يعني
بس خلاص

0 comments: