هم وانا

احتاج في هذه اللحظة بالذات ان اكتب عنهم
اصدقائي
اصدقائي ف الكلية وف المدينة الجامعيه بحاسبات الزقازيق والحاجة الوحيدة اللى مصبراني ع الكلية
هما عارفين جدا هما ايه
بس عايز اكتب عنهم كلهم
فهمي
كتبت قبل كدا عنه بوست كامل
مع انه بيعمل حاجات بتضايقني عن عمد وقصد لكن ماذا ينبغي ان افعل مع فتي الرزالة موهبة مكتسبة معاه كما التنفس باالنسبة إليه
بس بردو بحبه ومبسووووووووووووووط جدا انه مبسوط ;) ومعندوش جيش وعنده شقه والله يسهله ياااااااااااااااعم
عفشة
ذلك الشخص المفتري اللى معلم عليا ف وشي وتعوية الوش مفيهاش معلش
الواد دا بقي بضايق لانه مضايق اه والله وبضايق لما بضايق منه ودماغي مضدعه بسببه والتعويرة بتاعته معلمه عليا :((
سمييييييييييييييييييييييييرز
الولد دا بقي بقي يعني تحس انه محايد كدا
غالبا مش بيزعل رغم انى بطلع عليه اللى عفشة وفهمي الجزم بيعملوه فيا بس هو بيستحمل يعني
الواد رامي
الواد دا بقي بجد بجد جدع جداااااااااااااااااااااا فوق ما ممكن ح يتصور
بغض النظر عن ندالتي معاه بس هو كدع يعني وطيب جدا وعايز يتجوز وبردو معندوش جيش ومعرفش عنده شقه ولا لأ بس ابوه قاعد علي تل فلوس
نياهاهاهاهاهاهاهاها
صلاااااااااااااااااااااااح
دا بقي الجني اللى كان محبوس ف القمقم والمفروض لسه بيتعرف ع العالم الخارجي
وبردو محايد جدا وربنا يستر عليه منا وانا وهو عاملين تيم جامد ف البرو إيفليوشن سوكر

انا بقي
نسيت والله كنت عايز اقول ايه عندي بس كنت عايز اقول حاجة
ياللا مش مهم بقي

سلامز ;)

6 comments:

soso said...

وما اجمل التهاييس الشخصية ياتشى
بحب كلامك الجامد دة
واصحابك الى بيسعدوووووك
سلملى عليهم واحد واحد
ربنا ييسرلكم وتتجوز علطووووووووول

Boba said...

ربنا يحميكوا ويخليكو دايما مع بعض ويديم المحبة ما بينكو
ويرزقكوا كلكو باعفا م الجيش
وسلملي انا كمان عليهم كلهم
وقلهم اني والله بعزهم جامد
و قول لعفشة كفاااااااااااية
صحتك بالدنيا يا بابا
وفرها لحاجة تانية
:D
وسلامي

marmar said...

اهىء اهىء اهىء

يعنىدول صحابك ولا لا
يا جزززززززززمة يا معفن
طيب يا تييييييييييييييييت

عموما ربنا يخليهمولك يارب وتفضلوا سعداء على طول

marmar said...

نسيت اقولك ايه اللى هيخلينى اصالحك

انك تعملى بوست كامل زى فهمى ال........ ولا بلاش الله يسهله بقى
هههههههههههه

يعنى فهمى احسن منى يعنى

عايززززززززززة بوست لوحدى

e_emy said...

ربنا يخليهم ليك

وتفضلوا دايما اصحاب

:)

En.RaMy said...

ربنا يخليك لينا يا تشي وانت يا عم ولا ندل معايا ولا حاجه ابدأ
بالعكس انت من الشخصيات المحترمه الي الواحد بيحبها جدا
بس تبطل تخنق ع الخلق شويه مش بتسيب اي حد من اصحابك ف حاله لحد ما ربنا سلط عليك عفشه
ربنا يستر عليه انا كمان منه

تحياتي