عني - لحظات شتات 2

أشتاق للغاية لأن اكتب تلك التدوينة اللتى لن اكتبها الآن

عن اقرأ ... تكون
اجمل فريق عمل فى الدنيا وليه كان رب البيت بالدف ضاربا


عن اصدقاء حقيقين كل يوم بكتشفهم في حياتي وبيمثل تواجدهم فى حياتي بعد أخر ومعني أخر يستحق معاه العمر انى ادور عليه واحاول اعيشه

حفل توقيع كتاب مصطفي فتحي ويوم اكتر من رائع

فسحة فى وسط البلد ( إن كان لنا اننا نسميها فسحة ) لكنها فسحة من الخنقة والملل الدائم مع ناس من احسن ناس على رأي محمد حمدي أصدقاء اليوم الواحد ( مع اختلاف مقصده عن المعني الحقيقي للكلمة )

اشتاق جدا لشط اسكندرية نفسي اكلم البحر واشم ريحة الهوا المعبق بالملح

مشتاق كمان لحضن كبييييييييييييييييييييييييير لاعز صديق فى الدنيا الواد فهمي اللي بجد مفتقده

قبل ما امشي جملة علقت معايا

Yesterday is history , Tomorrow is mystery , But Today is a gift , That's why it's called present .

4 comments:

Oss said...

يانهار مش زى بعضه
الجمله دى انا لسه سامعها فى فيلم
kung fu panda
ووقفت الفيلم فى ساعتها وقمت كتبتها
ورجعت كملت الفيلم
والله العظيم انت جاااااااااااااامد
------------------
وبعدين انت آخر مره كنت فى اسكندريه كانت من كام شهر
طب انا اعمل ايه اللى ماشوفتهاش من سنتين
بسبب ظروف دراسة اخويا اللى لهم ترم تالت بيخلص فلى أول 8 وبعدين انا ابدأ دروس وقبل كده شغل بابا
فمش بنعرف نتحرك
وماشوفتش اسكندريه
ولا شكلى هاشوفها السنه دى
):
--------------------
بالنسبه لجروب اقرأ تكون عالفيس بوك
فاعذرنى عن المشاركه ولو للوقت الحالى
لأنى مش باحب الفيس بوك ولا الهاى فايف ولا المواقع اللى من نفس الفصيله
وحاولت اتعامل معاهم وعملت ريجستير
بس ماحصلش نصيب
-------------------
انت زعلان منى ولا إيه؟؟؟؟؟؟؟
-------------------
تحياتى

مصطفى فتحي said...

كنت مبسوط قوي اني شفتك اليوم ده
رغم اني كنت عامل زي السكران مش حاسس باي حاجة
بس كنت بفرح قوي لما بشوف من اصحابي حد
متشكر على تشريفك حفل توقيع الكتاب
بس انا لسة معرفتش رأيك

Che Ahmad said...

اوسامة
يا نهار مش زي بعضه

ما انا كمان سمعتها فى الفيلم ووقفت الفيلم كتبتها ورجعت كملت تاني

وبخصوص اسكندرية يا عم انا جالي شلل رباعي م القعدة فى البيت ولازم اعمل حاجة مختلفة
وإن شاء الله نتقابل هناك قولي انت بس يا رب

وبالنسبة للجروب ولا يهمك يا جميل انت دايما حاضر فى بالى :D
مستني اراءك هنا مش لازم فى الجروب

انا مش زعلان ولا حاجة مين قال زعلان حد قال زعلان :D

سلامات
تشي

Che Ahmad said...

موصطفي

اتناشر الف ميلون مية واحد وعشرين مبروك يا سيدي ع الكتاب وبداية مبهرة والقادم احلي

انا خلصت جزء م الكتاب وعاجبني جدا وعجباني لغته هكمل ومتأكد انه هيعجبني

وبعدين انا اللى اتشرفت بحضور حفل التوقيع

تشي